Verslag CD-Presentatie "Wat je ook zegt, wat je ook doet..."

17-10-2015 20:16

11 Oktober was het weer zover!!

Karin gaf haar cd-presentatie van haar nieuwe single "wat je ook zegt, wat je ook doet..."

Het was pas 4 maanden geleden dat ze een presentatie gaf en ondanks dat, was haar zaal weer uitverkocht!!

Het werd gehouden bij Sophie's Choice te Kerkdriel.

Er kwamen weer tal van artiesten: Hannes Helderman Sr, Hannes Helderman Jr, Frits Verhoeven, Patrick Gerets, William, Berry Damen, Marco de Hollander, Björn Litjes, Dave van Well, Tonny Magendans, Henk Damen, Alie Bakker en Sidney Bischoff.

De zaal ging om 14.00 uur open en de fans kwamen naar binnen.

Rond 14.30 uur begon het en Ben Franswa nam het woord en kondigde de eerste artiest aan.

Rond 17.00 uur kwam Karin op en na haar eerste nummer kreeg ze uit handen van Ronald Visch haar cd uitgereikt op een mooi canvasdoek.

Daarna zong Karin haar nieuwe single "wat je ook zegt, wat je ook doet...".

De hele zaal zong hem al lekker mee, hoe geweldig, die sfeer!!

Na haar optreden kwam Piet op het podium en bedankte hij nog 2 mensen:

Sophie van Hirtum en ik.

Sophie kreeg bloemen als dank voor de gastvrijheid, want de clip van Karin is daar opgenomen.

Ik kreeg bloemen omdat mijn ventje en ik de fotoshoot hadden gedaan en de singlehoes gemaakt.

Ik was echt verrast, maar vond het zo lief.

Rond 20.00 uur was het afgelopen en konden we terug kijken op een mooie, geslaagde dag!

Het was echt een geweldige dag met lieve mensen, vrienden en fans.

Voor Karin was het zeker weer een dag om nooit te vergeten!