Verrassingggg... ;-)

08-07-2017 21:00

Karin trad deze avond op bij Cafe de Korenbeurs in Wageningen. Ik had 2 weken ervoor al met mijn man besproken dat we erheen zouden gaan. Ik had Karin al een tijdje niet gezien, dus vond ik het super leuk dat we erheen gingen. We hadden besloten om niks tegen Karin te zeggen, omdat ze mij niet verwacht. Ik ben er altijd als Karin een cd-presentatie geeft of het moet echt in de buurt zijn. Wageningen was een uurtje rijden, dus was goed te doen. We reden rond 20.15 uur weg en ik reageerde nog in de auto op een bericht van Karin en schreef: Veel plezier vanavond en er zal vast wel iemand Live gaan op facebook. Rond 21.15 uur waren we bij het cafe en keken of de beheerder van de fanclub (Eveline Nooijen) al aanwezig was, maar kon haar zo gauw niet vinden. We besloten even buiten op een terrasje te gaan zitten en net dat we wilden gaan zitten, kwam Eveline naar buiten. Erg leuk!! Ze vond het ook erg leuk dat we er waren. Ik zei: ja! Karin weet van niks, is verrassing. Toen zijn we toch maar naar binnen gegaan en daar zat ook haar man en dochter. Het was super gezellig. Marinho trad op en was erg leuk. Karin kwam rond 22.30 uur aan. Eerst kwam Piet binnen en vond het ook erg leuk dat we er waren. Karin was nog even buiten, met andere fans praten en foto's maken, ja dat is Karin, altijd tijd vrij maken voor haar fans!! Toen kwam ze er aan...haha...ohhhh....wat vond ze het leuk!! Ze had het helemaal niet verwacht!! Zo leuk om te zien hoe ze reageerde. Rond 23.15 uur moest ze optreden en het was als vanouds weer super gezellig. Zo genoten! Hier kan ik weer even op teren. Later nog even wat foto's gemaakt en selfie's...haha...

 

Toen was het tijd om naar huis te gaan, wat een mooie avond!

Karin bedankt weer voor alles!! 

 

Liefs, Lucienne Xxx