Nieuwe single "M'n beste vriendin"

13-06-2016 20:41

Hallo,

Het is alweer even geleden dat ik een nieuwtje schreef.

Maar vandaag  is het weer zover...!!!

Karin gaat vandaag haar nieuwe single inzingen bij Martin Sterken.

Ik ben weer super benieuwd, maar ik weer zeker dat het weer een knaller van een hit wordt!!!

 

Heel veel succes lieverd!!

 

22-06-2016

De release van de nieuwe single is bekend.

De single zal 20 juli aanstaande uitkomen.

Wat we weten is dat het een cover zal worden, heel spannend allemaal!

Ik ben super benieuwd en kijk uit naar 22 juli.

 

26-06-2016

Karin heeft mij benaderd om een poster te maken voor een cd-presentatie.

Uiteraard doe ik dat heel graag voor haar!!

Op 17 juli a.s. wordt het gehouden bij Sophie's Choice in Kerkdriel om 14.00 uur!

Er komen tal van artiesten optreden.

Het is een geweldige, mooie line-up!

Dit mag je gewoon niet missen!!

Dit is het resultaat van de poster:

 

28-06-2016

Karin maakt titel van single bekend!

De titel van de nieuwe single is: Mijn beste vriendin

Het is een cover van Mieke en ze heeft hem helemaal Karin gemaakt.

Ik ben super benieuwd!

Het wordt zeker weten een hit!!

 

06-07-2016

Vandaag heeft Karin de singlehoes bekend gemaakt.

Ik heb er ook weer aan mee mogen werken en heb dat met veel plezier gedaan.

Het is echt een prachtige hoes geworden, lekker frisse uitstraling.

Dit is de hoes:

Nu nog een 1,5 week geduld hebben en dan horen we ook haar nieuwe single op de cd-presentatie!

Ben echt super benieuwd!

 

12-07-2016

Jaaaaa....!!! Ze zijn binnen!!

De fysieke cd-singles.

Wat zijn ze mooi geworden!

Nu aftellen naar 17 juli!!